Soffa



Ny soffa ska införskaffas. Både till visningslägenhet och till mig själv. Min soffa har efter snart 15 år och ett antal tvättar gett upp. Nu känns det inte längre charmigt med bitmärken efter en hundvalp som nu blir 11 år. (Jag började planera för snart två år sedan!). Efter mycket letande har två soffor blivit mina favoriter och hamnat på önskelistan
Sofforna har ganska olika stilar, en är från Tine K Home och en är från Eilersen, Plano (ni kanske känner igen den från den här lägenheten?). Båda två har en enda lång sittplymå och det tycker jag är så fint och väldigt praktiskt. Soffan från Tine finns i två storlekar där den mindre är 200 cm lång, vilket är ett perfekt hissmått för nyproduktion. Den skulle passa riktigt bra i den nya visningslägenheten för ett projekt i Stureby i Stockholm. Kommer Plano att flytta hem till mig? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar